یوبیسافت تاریخ انتشار و قیمت بازیRainbow Six Extraction را اعلام کرد

13 November 2021

/

توسط مـهـدی

سرانجام یوبی سافت تاریخ انتشار Rainbow Six Extraction را تعیین کرد. علاوه بر این، استودیو همچنین قیمت نسخه استاندارد تیراندازی تاکتیکی علمی-تخیلی را تأیید کرد. چند دلار کمتر از آن چیزی است که پیشتر انتظار آن را داشته بودیم. 

 

بر اساس یک حالت بازی محبوب نسخه محدود برای Rainbow Six Siege در سال 2015 ، Ubisoft اولین بار Extraction را در E3 2019 اعلام کرد. این بازی ابتدا با نام Rainbow Six Quarantine به بازار عرضه شد.

 

متأسفانه، به دلیل همه‌گیری COVID-19، یوبی‌سافت مجبور شد نام آن را به Rainbow Extraction تغییر دهد. نام جدید عنوان آینده اولین بار در اوایل سال جاری اعلام شد . در آن زمان، انتظار این بود که بازی در سال 2021 وارد بازار شود. اما تنها چند هفته بعد از نمایش آن در E3 2021 ، یوبی سافت اعلام کرد که Extraction در سال 2022 منتشر خواهد شد .

 

از آن زمان، طرفداران منتظر بودند تا یوبی سافت به Extraction تاریخ مناسبی برای انتشار بدهد. در اکتبر، یک پست وبلاگ به‌روزرسانی شده بود که به نظر می‌رسید Extraction قرار است در ژانویه 2022 منتشر شود. به سرعت به امروز بروید و Ubisoft تأیید کرده است که Extraction واقعاً در 20 ژانویه 2022 منتشر خواهد شد.

 

به گفته یوبی سافت، اسپین آف Siege با قیمت 39.99 دلار و نسخه لوکس آن با قیمت 49.99 دلار به فروش می رسد. علاوه بر این، یوبی سافت همچنین تایید کرد که هر کپی از Extraction با دو توکن Buddy Pass ارائه خواهد شد. خریداران می توانند هر توکن را به بازیکنان دیگر بدهند تا بتوانند استخراج را به مدت دو هفته امتحان کنند.

 

Sackboy: A Big Adventure ممکن است از طریق Steam برای رایانه شخصی بیاید.

 

با توجه به اینکه Extraction تقریباً در تمام کنسول‌های مدرن خارج از نینتندو سوییچ دارای قابلیت cross-play، cross-save و cross-progression است ، توکن‌های Buddy Pass یک امتیاز خوب هستند.

 

 

در دیگر اخبار Ubisoft، توسعه‌دهنده و ناشر بین‌المللی بازی‌های ویدیویی به تازگی فاش کرد که قصد دارد در آینده بازی‌های بلاک چین بسازد. یوبی سافت همچنین تایید کرد که آپدیت بزرگ بعدی Division 2 در سال 2022 ارائه خواهد شد . در همین حال، استودیو بتای Ghost Recon Frontline را برای مدت نامعلومی به تعویق انداخت، درست زمانی که قرار بود شروع شو