به روز رسانی بعدی Assassin’s Creed Valhalla از بازیکنان می خواهد که بازی را کامل دانلود کنند

09 December 2021

/

توسط مـهـدی

یوبی‌سافت هفته آینده آپدیت جدیدی را برای Assassin’s Creed Valhalla منتشر می‌کند و قبل از ورود آن، ناشر هشدار داده است که بازیکنان را ملزم به دانلود کل بازی  از حدود 40 گیگابایت تا 78 گیگابایت، بسته به پلتفرم می‌کند.

 

یوبی‌سافت این هشدار را در پستی در انجمن خود به اشتراک گذاشت و توضیح داد که دانلود کامل با به‌روزرسانی 1.4.1 به عنوان بخشی از بازسازی بازی پایه مورد نیاز است تا تیم سازنده از «محتوا و به‌روزرسانی‌های بازی آینده» Valhalla پشتیبانی کند.

 

در مورد اینکه محتوای آینده ممکن است چه باشد، یوبی‌سافت اعلام کرد که Valhalla دومین سال به‌روزرسانی را در ژوئن دریافت خواهد کرد و تأیید کرد که چندین نسخه جدید در راه است که از سال 2022 شروع می‌شود. ناشر هنوز جزئیات خاصی را به اشتراک نمی‌گذارد، اما سرنخ‌هایی در Valhalla’s Trophy مشاهده شده است. لیست پیشنهاد کرده است که اولین مورد با عنوان طلوع راگناروک باشد.

 

افشای اطلاعات اسپویل نشان می‌دهد که یوبی‌سافت در حال برنامه‌ریزی برای بازگشت یک شخصیت اصلی Assassin’s Creed ، به عنوان بخشی از یک کراس اوور بی‌سابقه است.

 

به گفته یوبی سافت، آپدیت هفته آینده به دانلود تقریبی 78 گیگابایت در رایانه شخصی، 67 گیگابایت برای PS4، 40 گیگابایت برای PS5، 62 گیگابایت برای Xbox One و 71 گیگابایت برای Xbox Series X/S نیاز دارد. با این حال، با یکپارچه‌سازی فایل‌های بازی موجود، به‌روزرسانی نوید ارائه صفحه‌های بارگذاری سریع‌تر، بهبود جریان جهانی داده‌ها و عملکرد کلی زمان اجرا را می‌دهد. همانطور که در زیر توضیح داده شده است، بازیکنان همچنین می توانند انتظار داشته باشند که اندازه های کلی بازی در همه پلتفرم ها کمتر باشد.

 

فضای دیسک استفاده شده پس از نصب 1.4.1

کامپیوتر ~ 77 گیگابایت

PS4 ~ 75 گیگابایت

PS5 ~ 77GB

ایکس باکس وان ~63 گیگابایت

Xbox Series X/S ~72GB

 

فضای دیسک پس از rebase ذخیره می شود

کامپیوتر ~ 34 گیگابایت

PS4 ~ 30 گیگابایت

PS5 ~ 13GB

Xbox One ~ 30GB

Xbox Series X/S ~44GB

 

جزئیات بیشتر در مورد پچ آینده Assassin’s Creed Valhalla  از جمله تاریخ انتشار دقیق و محتوای آن به زودی ارائه می‌شود.