کمپین Co-op Halo Infinite در بهترین حالت تا می 2022 وارد بازار نمی شود

19 November 2021

/

توسط مـهـدی

343 Industries ممکن است کمپین Halo Infinite را ماه آینده راه اندازی کند ، اما اگر می خواهید آن را با دوستان خود بازی کنید، مدتی منتظر خواهید بود.جوزف استاتن، رئیس صنایع خلاق 343 تأیید می‌کند که هدف همچنان راه‌اندازی کمپین هم‌آپ در فصل 2 است ، حتی اگر تیم آن را به ماه مه 2022 برگرداند. به همین ترتیب، Forge ممکن است تا تابستان نیز منتشر نشود. ، زیرا تیم امیدوار است که آن را در فصل 3 پخش کند.

 

استاتن توضیح می دهد: «در آن زمان که در مورد کمپین همکاری و فورج صحبت کردیم، گفتم هدف ما این است که در فصل 2 کمپین همکاری داشته باشیم و هدف ما این است که فورج را با فصل 3 عرضه کنیم. “بله، ما در حال تمدید فصل 1 هستیم. بنابراین هدف ما همچنان همان چیزی است که قبلاً گفتم، یعنی ارسال همکاری کمپین با فصل 2 و فورج با فصل 3. اما این اهداف همچنان اهداف هستند. آن ها همچنان اهداف باقی می مانند. و ما نمی‌توانیم در حال حاضر به هیچ تاریخی بپردازیم، زیرا همانطور که با این نسخه بتا چندنفره می‌بینیم، چیزهای دیگری ممکن است برای ما در اولویت قرار بگیرند.

 

“اگر معلوم شود که سیستم پیشرفت ما آنطور که در نظر داشتیم کار نمی کند، اگر باید زودتر برخی از این سنگ های بزرگتر را جابه جا کنیم، آنگاه ما به عنوان یک تیم این تصمیمات را خواهیم گرفت و به طور واضح به هوادارانمان اطلاع خواهیم داد که چرا ما به همین دلیل است که ما کارهای خاصی را انجام می دهیم.

 

Industries هر سه ماه یک فصل جدید را هدف قرار می دهد، به نظر می رسد آنچه در آن فصل ها گنجانده شده است ممکن است بسته به اولویت های آن لحظه تغییر کند. صرف نظر از این، استاتن میگوید کمپین همکاری و مجموعه ابزار Forge «وعده‌های واقعاً بزرگی» هستند که تیم برای «بهبود رساندن» به آن‌ها نیاز دارد.

 

با دنبال کردن وبلاگ گلدن پلی از بروزترین اخبار دنیای بازی و سرگرمی باخبر شوید

 

پیشنهاد چندنفره Halo Infinite در اوایل این هفته یک راه‌اندازی غافلگیرکننده داشت. در حالی که به طور کلی در میان طرفداران خوب پیش رفته است، برخی دریافتند که پاس نبرد برای بالا رفتن بسیار کند بود. 343 Industries به سرعت واکنش نشان داد و تجربه کسب تجربه در تکمیل مسابقه و سایر اصلاحات مفید را ارائه داد.