نقشه storm Point بازی Apex Legends درحال اصلاحات جزئی

13 November 2021

/

توسط مـهـدی

Apex Legends : Escape در اوایل این ماه با یک نقشه کاملاً جدید به نام Storm Point راه اندازی شد که بازخوردهای متفاوت دریافت کرده است. برخی از بازسازی های ملایم Storm Point در راه است، زیرا توسعه دهندگان در Respawn بازخوردهای جامعه را دریافت می کنند، اشکالات را حل می کنند و مکان های حلقه نهایی را دوباره کار می کنند.

 

به گفته رادنی ریس، طراح سطح اصلی (از طریق Dexerto )، به‌روزرسانی Storm Point به زودی منتشر می‌شود – «مدتها قبل از پایان فصل» .

 

در اوایل این هفته، ریس درخواست ویدیوها و اسکرین‌شات‌هایی از «مکان‌های پایان دایره بد» کرد تا به اطلاع‌رسانی به‌روزرسانی‌ها کمک کند، اگرچه او خاطرنشان می‌کند که «دایره پایانی در مکان‌ها یا ساختمان‌های حیات وحش ختم نمی‌شود. اما گاهی اوقات نزدیک می شود.»

 

در نتیجه این بازخورد، یک به‌روزرسانی نقشه Storm Point آن مکان‌های دایره پایانی را دوباره کار می‌کند و تعداد زیادی از باگ‌های اولیه را برطرف می‌کند.

 

ریس می افزاید: «تنظیمات پوشش نیز در سراسر نقشه وجود دارد. چیزهایی مانند سنگ‌ها که اکنون بزرگ‌تر شده‌اند تا پوشش بیشتری داشته باشند، برخی از مناطق (به ویژه در اطراف لبه‌های فشارسنج) پوشش جدیدی دارند و به طور کلی بیشتر در اطراف چوک‌ها.

 

Apex Legends: Escape همچنین یک Legend جدید در Ash را برای ما به ارمغان آورده است ، و یک بازسازی مورد انتظار برای Wattson .

 

همچنین تنظیمات پوشش در سراسر نقشه وجود دارد. چیزهایی مانند سنگ‌هایی که اکنون بزرگ‌تر شده‌اند تا پوشش بیشتری ایجاد کنند، برخی از مناطق (به ویژه در اطراف لبه‌های فشارسنج) پوشش جدیدی دارند و به طور کلی بیشتر در اطراف چوک‌ها.