فیفا 22 در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان

05 October 2021

/

توسط مدیریت

فیفا 22 در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان است!
وبسایت  GamesIndustry آماری از جدول فروش هفتگی انگلستان در پایان هفته آخر سپتامبر منتشر کرد. شبیه ساز فوتبال محبوب الکترونیک آرتز بر خلاف رقیب سنتی، از شرایط مطلوبی برخوردار است و صدر جدول این هفته تصاحب کرد.برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با گلدن پلی همراه باشید.

موسسه Gfk اخیرا اقدام به انتشار اطلاعات و آمار مربوط به پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی در کشور انگلستان طی هفته گذشته‌ کرده‌است و آمار مطابق انتظار با تغییرات قابل پیش بینی مواجه شده‌است. شبیه ساز فوتبال الکترونیک آرتز، فیفا همیشه یکی از بزرگ‎‌ترین و محبو‌ب‌ترین بازی‌ها در کشور انگلستان بوده و مخاطبان این ناحیه هر ساله با اشتیاق فراوان اقدام به تهیه نسخه جدید این مجموعه می‌کنند. فیفا 22 نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در هفته اول انتشار صدر جدول پرفروش‌ترین عناوین را تصاحب کرد. در مقایسه با نسخه سال گذشته در مدت مشابه، فروش فیزیکی فیفا 22 نزدیک به 35 درصد افت داشته اما، فروش فیزیکی آن رشد 31 درصدی را تجربه کرده‌است.

41 درصد از این آمار فروش متعلق به نسخه پلی استیشن 4، بیست و هفت درصد متعلق به نسخه ایکس باکس وان و 23 درصد متعلق به نسخه پلی استیشن 5 بازی است. نکته جالب توجه این است که آمار فروش نسخه سوییچ بیشتر از فروش نسخه‌های Xbox Series X/S است. نسخه‌های نینتندو سوییچ و ایکس باکس سری ایکس/اس به ترتیب 5 و 4 درصد این آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

همان طور که شما در جدول زیر فروش هفتگی انگلستان را مشاهده میکنید فیفا 22 در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان است

1. FIFA 22
2. Mario Kart 8 Deluxe
3. Sonic Colors Ultimate
4. Hot Wheels Unleashed
5. Minecraft (Switch)
6. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
7. Animal Crossing: New Horizons
8. F1 2021
9. Grand Theft Auto 5
10. Super Mario 3D World + Bowser’s Fury