سونی قصد دارد PS Plus و PS Now را برای ایجاد رقیب Xbox Game Pass در PS5 و PS4 ترکیب کند

04 December 2021

/

توسط مـهـدی

بر اساس گزارش جدید بلومبرگ، سونی در حال برنامه ریزی برای ترکیب پلی استیشن پلاس و پلی استیشن ناو برای ایجاد یک سرویس اشتراک پلی استیشن جدید است که می تواند با Xbox Game Pass رقابت کند . این گزارش با استناد به منابع مورد اعتماد و اسناد فاش شده، بیان می‌کند که این سرویس قرار است در بهار 2022 راه‌اندازی شود و همچنین می‌تواند منجر به حذف تدریجی PS Now توسط سونی شود.

 

این سرویس ظاهراً با اسم رمز «Spartacus» شناخته می‌شود، و خلاصه این است که با استفاده از PS Plus و PS Now، مشترکین به کاتالوگ عظیمی از بازی‌ها دسترسی خواهند داشت. باز هم، همه چیز بسیار شبیه به مدل بسیار محبوب Game Pass مایکروسافت است.

 

با این حال، گزارش به همین جا ختم نمی شود. همچنین ادعا می شود که این سرویس جدید در حال حاضر قرار است به سه سطح تقسیم شود. اولین مورد شامل اشتراک موجود PS Plus است که دسترسی به چند نفره آنلاین، ذخیره‌های ابری و بازی‌های ماهانه است. سطح دوم مجموعه بزرگی از بازی‌های PS4 را اضافه می‌کند با بازی‌های PS5 که به خط اضافه می‌شوند. و در نهایت، سطح سوم دموی «گسترده» و استریم بازی را همراه با دسترسی به بازی‌های PS1، PS2، PS3 و PSP ارائه می‌کند.