ساخت یک بازی بر اساس فیلم saw مورد تایید قرار گرفت

07 November 2021

/

توسط مـهـدی

لاینزگیت که مجموعه فیلم Saw را در اختیار دارد، به در دست ساخت بودن یک بازی هیجان‌انگیز در جهان اره اشاره کرد.

ه‌کنندگان سری فیلم ترسناک اره گفتند که اکنون مشغول بررسی چند بازی Saw هستند و حداقل یکی از آن‌ها قطعا ساخته می‌شود.  همچنین ظاهرا این بازی ترسناک برای پلتفرم‌های نسل ۹ عرضه خواهد شد. در نتیجه با اینکه قبلا شاهد انتشار بازی‌های ویدیویی در جهان فیلم Saw بوده‌ایم، شاید در آینده شاهد یک ویدیوگیم ترسناک و به‌خصوص برای این مجموعه باشیم.

بخش بازی‌های ویدیویی شرکت Lionsgate در کل مایل به آوردن مجموعه‌های سینمایی و تلویزیونی خود به جهان بازی‌ها ویدیویی است.بالاخره مدتی قبل شاهد همکاری Bloober Team با Lionsgate Games بودیم که منجر به ساخت و عرضه‌ی بازی ترسناک جادوگر بلر شد.

ارتباط لاینزگیت با جهان بازی‌های ویدیویی طی سال‌های اخیر بیشتر شده است. زیرا نه‌ تنها استودیو فیلم‌سازی می‌خواهد بعضی از آثار خود را به ویدیوگیم تبدیل کند، بلکه وظیفه‌ی ساخت فیلم Borderlands براساس سری بازی بوردرلندز را هم برعهده دارد؛ فیلمی که کیت بلانشت در آن نقش‌آفرینی خواهد کرد و با همکاری شرکت Gearbox ساخته می‌شود.

 در سال‌های اخیر دیده‌ایم که چه‌قدر جدی‌تر از گذشته هم شرکت‌های متمرکز روی هنر هفتم توجه حساب‌شده‌ای به ویدیوگیم نشان می‌دهند و هم شرکت‌های متمرکز روی هنر هشتم یعنی بازی‌های ویدیویی به خلق اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از روی آثار خود فکر می‌کنند.

گلدن پلی مرجع بروزترین اخبار دنیای بازی های ویدئویی