زمان انتشار بازی GTA: Trilogy مشخص شد

10 November 2021

/

توسط مـهـدی

Rockstar Games تأیید کرده است که دقیقا چه زمانی می‌توانید Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را بازی کنید. توسعه‌دهنده بخش پشتیبانی وب‌سایت خود را به‌روزرسانی کرده است تا مشخص کند نسخه‌های بازسازی‌شده Grand Theft Auto III، Vice City و San Andreas چه زمانی در منطقه زمانی شما به‌صورت زنده پخش می‌شوند.

 

زمان انتشار سه گانه ( (07:00 PST / 10:00 EST / 03:00 GMT) در 11 نوامبر، 2021 می باشد.

 

در حالی که پیش‌بارگذاری‌های GTA: Trilogy از قبل برای کسانی که از طریق فروشگاه Xbox، Nintendo eShop یا PlayStation Store خرید کرده‌اند فعال است، بازیکنان رایانه شخصی باید مدتی دیگر منتظر بمانند.

 

Rockstar تایید کرده است که تا روز عرضه نمی‌توانید ریمسترهای GTA: Trilogy را دانلود کنید. با این حال، اگر بازی را از طریق لانچر Rockstar پیش خرید کنید، 10 دلار تخفیف برای هر محصولی با قیمت 15 دلار یا بیشتر دریافت خواهید کرد.

به خاطر داشته باشید که تخفیف در 16 ژانویه 2022 منقضی می شود.

 

اگر کنجکاو هستید که زمان باز کردن قفل GTA: Trilogy در منطقه شما چیست، بن نویسنده Rockstar Intel این نقشه منطقه زمانی زیبا را در توییتر جمع آوری کرده است:

 

 اگر خواهید سه گانه جدید را انتخاب کنید، باید به Rockstar Launcher بروید.Rockstar Grand Theft Auto III، Vice City و San Andreas را از لیست Steam حذف کرده است ، بنابراین این تنها جایی است که می‌توانید بازی‌ها را روی رایانه شخصی بازی کنید.

 

 GTA دارای مشخصات بالاتری نسبت به Red Dead Redemption 2 است که به اندازه کافی عجیب است. Rockstar هر سه بازی را با بافت‌هایی با وضوح بالاتر، فواصل ترسیمی بیشتر، جلوه‌های بهبود یافته و «سیستم نورپردازی کاملاً بازسازی‌شده» بازسازی کرده است.

 

همچنین متوجه خواهید شد که این استودیو بازی‌های رایانه شخصی جدید را با کنترل‌های سبک GTA 5 و بهبود کیفیت زندگی به‌روزرسانی کرده است ، بنابراین اکنون می‌توانید بلافاصله ماموریت‌های ناموفق را مجدداً راه‌اندازی کنید.

 

برای به‌روز ماندن با جدیدترین راهنماها، اخبار و بررسی‌های بازی با  وبسایت گلدن پلی همراه باشید