جزئیاتی از زمان انتشار بروزرسانی بازی Cyberpunk 2077

30 November 2021

/

توسط مـهـدی

CD Projekt یک به‌روزرسانی در مورد ادامه توسعه پس از راه‌اندازی Cyberpunk 2077 ارائه کرده است که تأیید می‌کند یک «به‌روزرسانی بزرگ» در کنار نسخه‌های نسل بعدی این بازی در سه ماهه اول 2022 عرضه خواهد شد.

 

به عنوان بخشی از گزارش سه ماهه سوم خود در سال 2021 ، CD Projekt گفت که در حال حاضر به سختی در حال کار روی نسخه‌های PlayStation 5 و Xbox Series X/S Cyberpunk 2077 است که در ابتدا قرار بود امسال عرضه شوند قبل از اینکه استودیو تصمیم به انتشار آنها بگیرد. تا اوایل سال 2022 و اینها با یک “به روز رسانی بزرگ” برای همه سیستم عامل ها همراه خواهند بود.

 

CD Projekt هنوز جزئیاتی را ارائه نکرده است، اما Cyberpunk از زمان انتشار 1.31 سپتامبر، به‌روزرسانی دریافت نکرده است. اولین و تا به امروز تنها DLC رایگان آن با به‌روزرسانی گسترده 1.3 آگوست ، به شکل دو ژاکت جدید و یک ماشین جدید به نام Quartz Bandit ارائه شد.

 

CD Projekt همچنین مجدداً تأیید کرد که کار بر روی اولین بسط بزرگ پولی Cyberpunk همچنان ادامه دارد، همانطور که توسعه نسخه نسل بعدی آن از The Witcher 3 ادامه دارد و نوید بخش‌هایی مانند ردیابی پرتو و زمان بارگذاری سریع‌تر را می‌دهد. البته دومی نیز از امسال به تعویق افتاد و اکنون انتظار می‌رود که در سه ماهه دوم سال 2022، یعنی هر زمانی بین آوریل تا پایان ژوئن، عرضه شود.

 

علیرغم تاخیرهای قبلی، CD Projekt می گوید که نسخه های نسل بعدی Cyberpunk 2077 و The Witcher 3 در حال حاضر “در مسیر رسیدن به تاریخ های هدف خود هستند”. 

 

توسعه دهنده تأیید کرد که تعدادی پروژه جدید در دست کار دارد که در حال حاضر در مراحل “اکتشافی” توسعه هستند. این کار تحقیق و توسعه اولیه، همراه با توسعه مداوم Cyberpunk 2077، به عنوان کمک به کاهش سال به سال در سود خالص اشاره می کند.

 

علیرغم مبارزات عمومی Cyberpunk 2077 از زمان عرضه، CD Projekt افزایش 40 درصدی درآمد فصلی را به 144 میلیون PLN (حدود 26 میلیون پوند) گزارش کرده است. تبلیغات اخیر با تخفیف 50 درصدی باعث شد که بازی RPG علمی تخیلی در جایگاه دوم فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های Steam قرار بگیرد.