تعقیراتی که در به‌روزرسانی دسامبر Destiny 2 شامل میشود

19 November 2021

/

توسط مـهـدی

توانایی‌های Granade، Melee و class همگی بسته به حالت بازی که از دسامبر شروع می‌شود، خنک‌دان‌های متفاوتی خواهند داشت. Bungie تغییرات بزرگی را برای به‌روزرسانی Destiny 2 دسامبر در نظر گرفته است . به راحتی بزرگترین آنها برای نحوه ساختن شخصیت ها و اجرای بازی توسط بازیکنان اساسی خواهد بود.

 

در به‌روزرسانی سی‌امین سالگرد، Bungie با پیاده‌سازی یک سیستم جدید که به آن‌ها اجازه می‌دهد توانایی‌ها را در PvP و PvE تنظیم کنند، نحوه مدیریت خنک‌دان‌ها در Destiny 2 را تغییر می‌دهد. Abilities به طور کلی خنک‌دان‌های طولانی‌تری دارند و آسیب کمتری در عرصه‌های PvP وارد می‌کنند، اما می‌توانند آسیب بیشتری وارد کنند و در برخی موارد خنک‌سازی کوتاه‌تری در PvE داشته باشند.

 

حتی با سرد کردن‌های مختلف برای توانایی‌های مختلف در نارنجک، غوغا و کلاس، دانه‌بندی‌تر از آن می‌شود. به عنوان مثال، نارنجک‌های فلاکس برای Arcstrider Hunter به طور قابل‌توجهی خنک‌کردن طولانی‌تری خواهند داشت، اما آسیب قابل‌توجهی نسبت به سایر نارنجک‌های زیر کلاس دارند. در همین حال، نارنجک‌های Firebolt برای Warlocks خنک‌کردن پایه کوتاه‌تری دارند و آسیب کمتری به هر پیچ نسبت به آنچه در حال حاضر دارند وارد می‌کنند.

 

Bungie جزئیاتی از تغییرات مربوط به cooldown و توانایی‌هایی که در به‌روزرسانی 7 دسامبر ارائه می‌شوند را بیان نکرد، اما آنها تعدادی از آنها را فهرست کردند. در اینجا چیزی است که من توانستم از TWAB فعلی کشف کنم.

 

• های فلاکس آرکسترایدر

افزایش خنک کننده از 82 به 182 ثانیه

افزایش خسارت از 150 به 250 (کشتن یک شلیک در PvP)

 

• فایربولت داون بلید

کاهش خنک شدن از 82 به 64 ثانیه

کاهش آسیب هر پیچ از 90 به 65

 

• هانتر دوج

سیستم خنک‌سازی Dodge Tier 10 Mobility Marksman 14 ثانیه افزایش یافت

بازی Cooldown Dodge Tier 10 Gambler’s Dodge Mobility 18 ثانیه افزایش یافت

 

• ضربه ترکیبی آرک استریدر

کاهش خنک کننده پایه از 96 به 15 ثانیه

 

• ناپدید شدن در دود

کاهش خنک کننده پایه از 96 به 75 ثانیه

 

• قابلیت شارژ شانه Titan

افزایش خنک سازی پایه از 82 به 90 ثانیه

دیگر کشتن یک گلوله در کروسیبل وجود ندارد

 

• سد تیتان

تاورینگ باریکد خنک کننده از 37 به 40 ثانیه افزایش یافت

خنک کننده رالی باریکد از 37 به 32 ثانیه کاهش یافت

 

• حمله پیشانی مهاجم

افزایش خنک کننده از 82 به 106 ثانیه

 

تغییرات بسیار بیشتری در TWAB امروزی وجود دارد ، از جمله تنظیمات خنک‌سازی Super ability از Exotics و mods، و همچنین یک پاس تنظیم برای زیر کلاس‌های کم استفاده مانند Behemoth Titan و Voidwalker Warlock. آن‌ها را با تغییرات اسلحه‌ای که هفته گذشته اعلام شد ترکیب کنید ، به‌روزرسانی ماه دسامبر بسیار بزرگ خواهد و بزودی منتشر میشود