بازی UNCHARTED 4 برای PC و PS5 به زودی عرضه خواهد شد

11 November 2021

/

توسط مـهـدی

Uncharted: Legacy of Thieves Collection توسط هیئت رده بندی استرالیا رتبه بندی شده است که نشان می دهد تاریخ انتشار چندان دور نیست، پلی استیشن قبلاً اعلام کرده بود که ابتدا نسخه PS5 ریمستر منتشر خواهد شد.

 

به گفته سونی، مجموعه رایانه‌های شخصی و PS5 که شامل Uncharted 4 و نسخه‌ی الحاقی The Lost Legacy می‌شود، در ماه سپتامبر معرفی شد و طبق گفته‌ی سونی، نسخه رسمی «اوایل سال 2022» عرضه می‌شود و نسخه رایانه‌های شخصی «کمی پس از» PS5 عرضه می‌شود.

 

با این حال، تجزیه و تحلیل رتبه‌بندی بازی‌های استرالیایی قبلی نشان می‌دهد که این مجموعه می‌تواند در فوریه ۲۰۲۲ وارد بازار شود. پیش از این، Forza Horizon 5 مایکروسافت در 3 آگوست یک طبقه بندی استرالیایی داده شده بود در 9 نوامبر منتشر شد.

 

Halo Infinite نیز در ماه آگوست رتبه بندی شد و در نهایت تاریخ انتشار آن 8 دسامبر بود. مایکروسافت قبلاً پیشنهاد کرده بود که تاریخ Halo برای جلوگیری از انتشار سایر شوترها در نوامبر انتخاب شده است.

 

اگرچه هیچ جزئیاتی از پورت رایانه شخصی Uncharted 4 فاش نشده است، نسخه PC بازی Days Gone دارای تعدادی ویژگی جدید از جمله پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض، نرخ فریم باز و جزئیات گرافیکی بهبود یافته است.

 

پلی استیشن اخیرا تعهد خود را برای افزایش خروجی خود بر روی رایانه شخصی اعلام کرده است. در یک گزارش شرکتی که تابستان گذشته منتشر شد، سونی برای اولین بار گفت که پس از انتشار Horizon Zero Dawn بر روی پلتفرم ، به دنبال آوردن انحصاری‌های PlayStation بیشتر به رایانه‌های شخصی است .

 

جیم رایان، مدیرعامل سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، طی یک تماس با سرمایه‌گذاران در ماه می، گفت که عرضه‌های بیشتر رایانه‌های شخصی امسال «و بعد از آن» اتفاق خواهد افتاد.

 

ماه گذشته مشخص شد که پلی استیشن یک برچسب جدید ‘PlayStation PC’ به طور خاص برای عملیات بازی رایانه شخصی خود ایجاد کرده است. اگرچه نام رسمی به نظر می رسد، اما نشان دهنده سیگنال قوی دیگری است که سونی قصد دارد خروجی بازی خود را در پلتفرم رایانه شخصی افزایش دهد.

 

اخبار دنیای بازی و سرگرمی را در وبسایت گلدن پلی دنبال کنید