بازی PUBG: new state منتشر شد

11 November 2021

/

توسط مـهـدی

شاید بسیاری پیشگام سبک بتل رویال در صنعت بازی‌های ویدیویی را بازی PUBG بدانند.

محبوبیت بسیار بالای این سبک باعث شد علاوه بر اینکه عناوین متعددی با الهام از آن ساخته شوند، پای آن به پلتفرم‌های مختلفی هم باز شود، حتی پلتفرم گوشی‌های موبایل هم شاهد بازی هایی نظیر پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل بود که طرفداران زیادی را جذب خود کرد.

با دانلود بازی PUBG New State یا به عبارت دیگر پابجی نیو استیت از استودیو KRAFTON می‌توانید عنوان جدیدی را در همین سبک تجربه کنید، بازی اندرویدی که می‌تواند حس و حالی متفاوت را برای علاقه‌مندان به سبک بتل رویال اندروید به ارمغان آورد.

 

بازیکنان در این سبک از بازی‌ها که به‌صورت آنلاین چندنفره اجرا می‌شود، در تعداد زیاد (معمولاً بین 50 تا 100 نفر) وارد یک نقشه بزرگ شده و در ابتدا به دنبال سلاح و تجهیزات مناسب می‌گردند.

هدف اصلی این است که تمامی بازیکنان با یکدیگر وارد مبارزه شده و آخرین فرد یا تیمی که زنده مانده است، پیروز میدان معرفی شود. قرارگیری تصادفی آیتم‌ها و تجهیزات، ملاقات افراد جدید در هر راند و تغییر محل‌های پیاده شدن روی نقشه باعث شده تا تنوع و جذابیت منحصربه‌فردی به سبک بتل رویال بخشیده شود که آن را اعتیادآور کرده و مخاطبان بسیاری راه به سمتش جذب می‌کند.

 

تجربه‌ای متفاوت از بتل رویال با دانلود بازی PUBG New State

در بازی PUBG New State مانند بازی اصلی، 100 بازیکن باید با استفاده از سلاح‌ها و استراتژی‌های مختلف با یکدیگر وارد نبرد شوند و با استفاده از وسایل نقلیه، تجهیزات و استفاده از تاکتیک‌های کارآمد برای بقا تلاش کنند.

از ویژگی‌های بارز بازی پابجی می‌توان به گرافیک بسیار زیبا و خیره‌کننده آن اشاره کرد که انقلابی در بازی‌های موبایل محسوب می‌شود. استفاده از API معروف Vulkan علاوه بر اینکه تصاویر زیبایی را در بازی PUBG New State خلق کرده، در روان و بدون مشکل اجراشدنش نیز تأثیر به سزایی گذاشته است. شاید بتوان این بازی را نسل جدیدی از بازی‌های موبایل درزمینهٔ گرافیک دانست.

 

نسل بعدی گیم پلی تعاملی مبتنی بر نبردهای اکشن

ازلحاظ گیم پلی نیز این بازی توسط سازندگان به‌طور کامل برای گوشی‌های موبایل بهینه‌سازی شده و کنترل کاراکتر شما توسط رابط کاربری ساده و زیبایی صورت خواهد گرفت.

علاوه بر اصول اولیه و کلاسیک سبک بتل رویال، چیزهای جدیدی نیز به بازی PUBG New State اضافه شده تا بهترین تجربه را در محیط آن داشته باشید. برای مثال استفاده از پهبادها، جاخالی دادن و همچنین هدف‌های اصلی مهمی که در جای‌جای نقشه وجود داشته از جمله این ویژگی‌های جدید هستند که عمق گیم پلی را بیشتر هم می‌کند.

امکان شخصی‌سازی و اضافه کردن متعلقات به سلاح‌ها نیز در منوهای بازی وجود داشته و با پیشروی و کسب تجربه، به تجهیزات بهتری دسترسی پیدا خواهید کرد. سایر موارد گیم پلی دقیقاً مشابه با بازی اصلی PUBG است.

 

بازی پابجی نیو استیت بر روی پایه‌های محکمی بنا شده و دنیای جذاب بتل رویال را به شکلی زیبا و هوشمندانه گسترش داده است. حال می‌توانید این تجربه اعتیادآور را روی گوشی‌های هوشمند خود داشته باشید و ساعت‌های زیادی توسط آن سرگرم شوید.

 

°° ویژگی های کلیدی بازی PUBG: NEW STATE

• میدان‌های نبرد جدید با طراحی اختصاصی و جزئیات بالا

• تجهیزات و وسایل نقلیه منحصر به فرد که تاکنون تجربه نکرده اید

• نسل بعدی گیم پلی تعاملی مبتنی بر اکشن

• توسعه جهان بازی بر اساس نسخه اصلی PUBG

• نبردی هیجان انگیز با 99 بازیکن دیگر و تنها یک بازمانده

• امکان شخصی سازی و اضافه کردن متعلقات به سلاح ها

 

بازی PUBG: NEW STATE هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است.