بروزرسانی بازی Hunt Showdown پچ PS5 و 60فریم برثانیه را دریافت میکند

18 November 2021

/

توسط مـهـدی

سبه‌روزرسانی Hunt: Showdown 1.7 به‌زودی برای پلی‌استیشن 4 در راه است، اما اگر این عنوان پرتنش را از طریق سازگاری به عقب در PS5 بازی می‌کنید، می‌توانید منتظر افزایش نرخ فریم نیز باشید. این وصله جدید که قبلا روی 30 فریم در ثانیه قفل شده بود، نرخ فریم را باز می کند و به آن اجازه می دهد تا دو برابر آنچه قبلا می توانست انجام دهد، برسد. به نظر نمی رسد که سرعت 60 فریم در ثانیه قفل شده باشد، اما این بسیار بهتر از این است که به محدودیت های PS4 پایبند باشید.

 

جزئیات در پست Reddit توسط یکی از کارمندان Crytek، توضیح داده شده است که چگونه این تیم همیشه در تلاش است تا Hunt: Showdown را برای مخاطبان کنسول خود بهتر کند. “بسیاری از ویژگی های بزرگ با به روز رسانی 1.7 ارائه می شود، مانند ویژگی پشتیبانی مجدد و بارگیری های سفارشی. بنابراین، ما احساس کردیم که این زمان عالی برای اضافه کردن یک درخواست طولانی مدت جامعه به آن لیست است.”

 

با نگاهی به سال 2022، این استودیو می‌خواهد از “30 فریم بر ثانیه ثابت و پایدار” برای بازیکنان PS4 اطمینان حاصل کند. به‌روزرسانی 1.7 در حال حاضر روی رایانه شخصی منتشر شده است، بنابراین انتظار می‌رود که به زودی در سیستم‌های PS5 و PS4 عرضه شود.