بازی Angry Alligator در 30 نوامبر برای PS4 و PS5 منتشر میشود

27 November 2021

/

توسط مـهـدی

از یک بچه تمساح نگهداری کنید و به دنبال انتقام از انسان هایی باشید که باتلاق شما را آلوده کردند. مکانی زیبا و آرام. خوب.. تا زمانی که انسان از راه رسیدند و همه چیز را خراب کردند. فردا، در 30 نوامبر، Angry Alligator بالاخره روی پلی استیشن 4 عرضه می شود و با پلی استیشن 5 سازگاری دارد.

 

در تمساح خشمگین می‌خواهند بازیکنان کاری را انجام دهند که احتمالاً هرگز انجام نداده‌اند: تجربه زندگی از منظر تمساح. برای اینکه بازیکن احساس کند که هم یک بچه شکارچی شایان ستایش – آسیب پذیر – و هم یک خزنده بزرگ شرور بودن، چه حسی دارد ، ما زمان زیادی را صرف کرده ایم تا او تا حد امکان واقعی رفتار کند،

 

در دنیای سبک خود. بازیکنان می توانند یکی از چهار نوع مختلف دوره را انتخاب کنند تا ماجراجویی در باتلاق خود را تجربه کنند و در مسیر انتقام قرار گیرند.1: هنر مفهومی اولیه تمساح، 2: رندرهای نسخه های مختلف تمساح نهایی تبدیل به بزرگترین و بدترین تمساح شوید با این حال، خیلی زود است که به دنبال برخی از انسان‌ها برویم.

 

به عنوان یک بچه شکار کوچک، ابتدا باید شکم خود را با چند قورباغه آبدار، سنجاب های خوش طعم و دیگر طعمه های کوچک پر کنید. دنیای باز پر از موجودات را کاوش کنید تا با آنها ملاقات کنید و بخورید و اسرار زیادی را کشف کنید. همانطور که به اندازه کافی XP و مواد مغذی به دست می آورید، به نسخه بزرگتر و بدتری از خود تبدیل خواهید شد و آماده انجام یک ماموریت جدید خواهید بود: ترساندن نور روز برخی از انسان ها.

 

قاطی کردن با انسان ها هیچ چیز لذت بخش تر از انتقام گرفتن نیست. به خصوص زمانی که انسان مزاحم باتلاق مورد علاقه شما را تسخیر می کند. به‌عنوان یک گاتور تکامل‌یافته، می‌توانید: آنها را ناآگاهانه با موسیقی بلند فریب دهید، کلاه گیس یا کلاهی بپوشید تا خود را مبدل کنید و در بسته‌شان بگنجانید، آنها را از توالت بکشید یا با انفجار غافلگیرشان کنید. هیچ کس به باتلاق شما حمله نمی کند و از آن فرار نمی کند.