انتظار میرود بازی elden ring در یک ماه اول انتشار ۴ میلیون نسخه بفروش برساند

21 November 2021

/

توسط مـهـدی

بر کسی پوشیده نیست که Bandai Namco انتظارات زیادی از Elden Ring دارد، اما اکنون دقیقاً هدف فروش را که ناشر برای بازی آینده ساخته شده توسط FromSoftware در نظر گرفته است، می دانیم.

 

در پاسخ به پرسش و پاسخ با سرمایه گذاران در اوایل این ماه ، ناشر گفت که انتظار دارد 4 میلیون واحد فروش در این دوره داشته باشد.

 

Elden Ring بتای بسته شده خارج از محدوده ویدیوهای نمایشی از Massive Bear Enemy، New Boss و موارد دیگر

 

 

به عنوان یک عنوان بزرگ آینده، “ELDEN RING” قرار است در فوریه 2022 منتشر شود. این عنوان به شدت مورد ارزیابی صنعت بازی و طرفداران بازی قرار گرفته است، زیرا حتی قبل از انتشار جوایز متعددی را در رویدادهای بازی در اروپا کسب کرده است و انتظار می رود که فروش 4 میلیون واحد (در سراسر جهان از جمله ژاپن) در این مدت.

 

با توجه به اینکه این جلسه توجیهی برای سه ماهه دوم سال مالی منتهی به 31 مارس 2022 بود، نتیجه این است که Bandai Namco پیش بینی کرده است که 4 میلیون نسخه از Elden Ring را در پنج هفته اول پس از انتشار در 25 فوریه 2022 بفروشد. اگر به Sekiro: Shadows Die Twice، بازی قبلی FromSoftware که 3.8 میلیون واحد در مدت کمی بیش از سه ماه فروخت، بسیار زیاد است .

 

با این حال، Dark Souls III در ماه اول خود توانست بیش از 3 میلیون واحد بفروشد. Elden Ring بسیار شبیه‌تر از Sekiro به سری Souls است و این احتمالاً نشانه خوبی برای هدف والای Bandai Namco است.

 

Kai در دستان‌های اخیر Wccftech نوشت که اگرچه ممکن است این بازی برای برخی کمی به اصل و نسب سازنده نزدیک باشد، اما به نظر می‌رسد بهترین بیان ژانر Soulslike تاکنون است. با توجه به اینکه بازی کامل تا سه ماه دیگر منتشر می‌شود، زمان زیادی نمی‌گذرد که همه ما جدیدترین بازی هیدتاکا میازاکی را بازی می‌کنیم که شامل داستان‌های نوشته شده توسط GRR Martin است.

 

• دنیای وسیع پر از هیجان

دنیایی وسیع که در آن زمین های باز با موقعیت های مختلف و سیاه چال های عظیم با طرح های پیچیده و سه بعدی به طور یکپارچه به هم متصل شده اند. همانطور که کاوش می کنید، لذت کشف تهدیدهای ناشناخته و طاقت فرسا در انتظار شما است که منجر به احساس موفقیت بالایی می شود.

 

• شخصیت خود را بسازید

علاوه بر شخصی سازی ظاهر شخصیت خود، می توانید آزادانه سلاح ها، زره ها و جادویی را که مجهز می کنید ترکیب کنید. شما می توانید شخصیت خود را با توجه به سبک بازی خود توسعه دهید، مانند افزایش قدرت عضلانی خود برای تبدیل شدن به یک جنگجوی قوی، یا تسلط بر جادو.

 

• درام حماسی متولد شده از یک اسطوره

داستانی چندلایه که به صورت تکه تکه روایت می شود. درام حماسی که در آن افکار مختلف شخصیت ها در سرزمین های بین تلاقی می کنند.

 

• بازی آنلاین منحصر به فرد که شما را به راحتی به دیگران متصل می کند

علاوه بر چند نفره، که در آن می توانید مستقیماً با بازیکنان دیگر ارتباط برقرار کنید و با هم سفر کنید، این بازی از یک عنصر آنلاین ناهمزمان منحصر به فرد پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد حضور دیگران را احساس کنید.