انتشار بازی Dying Light 2 دوباره با تاخیر مواجهه شد

20 November 2021

/

توسط مـهـدی

Dying Light 2 با چندین تاخیر و مشکلات داخلی توسعه‌ای دشوار داشته است. به نظر می رسید که در اوایل سال به تاریخ انتشار نزدیک می شد، تریلرهای بیشتری از گیم پلی منتشر شد و تاریخ انتشار آن برای دسامبر امسال تعیین شده بود، اما اخیراً با تاخیر دو ماهه تا فوریه 2022 مواجه شد .

 

به دلیل تاخیر اخیر، طرفداران Dying Light کمی تردید داشتند که بازی در 4 فوریه منتشر شود. طبق مصاحبه اخیر بین MP1st و Techland، بازیکنانی که مشتاقانه منتظر فوریه هستند دلیلی برای نگرانی ندارند، زیرا بازی دوباره با تاخیر مواجهه نخواهد شد.

 

تایمون اسمکتالا ، طراح اصلی بازی در Techland، در گفتگو با MP1st ، گفت: “این بازی سال آینده در فوریه منتشر خواهد شد، و این چیزی است که ما روی آن تمرکز کرده‌ایم، این همان چیزی است که روی آن کار کرده‌ایم. بنابراین شانس تاخیر دوباره کاملاً صفر است.

 

Smektala همچنین جزئیات بیشتری را در مورد علت تاخیر Dying Light 2 توضیح داد و COVID را به عنوان یکی از دلایل ذکر کرد، “همانطور که شما گفتید، چند دلیل برای این واقعیت وجود داشت که ما بازی را به تاخیر انداختیم. البته، COVID یکی از دلایل بود. عوامل، اما من نمی‌خواهم تقصیر را به گردن کووید بیندازم زیرا همه ما باید از آن عبور می‌کردیم و همه ما مجبور بودیم به دلیل همه‌گیری با چالش‌ها و چالش‌های جدیدی روبرو شویم.»

 

او ادامه داد: فکر می‌کنم مهم‌ترین دلیل برای ما این است که وقتی روی یک بازی غیرخطی کار می‌کنید و می‌خواهید آن را پولیش کنید، در واقع یک بازی را پولیش نمی‌دهید، بلکه چند بازی را همزمان انجام می‌دهید. بنابراین این دلیل تاخیر است و این IP ما است. IP Dying Light متعلق به استودیو ما است. بنابراین ما فقط می دانستیم که اگر بازی آماده انتشار نباشد نمی توانیم آن را منتشر کنیم. “